Sajtókapcsolat
Schubauer Krisztina
Kommunikációs menedzser
Menü
Hírlevél feliratkozás

Hírek

Seyu: Élőben és virtuálisan is együtt a győzelemért!
Seyu: Élőben és virtuálisan is együtt a győzelemért!
Seyu mobil applikáció lehetővé teszi, hogy egy csapatnak és a sportolóknak digitálisan is tudjanak szurkolni a rajongók.

Amikor megálmodták a Seyu-t, az lebegett az alapítók szeme előtt, hogy lehetőséget adjanak azon sportrajongóknak világszerte, akik nem jutnak el kedvenc sporteseményeikre anyagi, vagy más okokból kifolyólag, viszont szeretnék kimutatni a sportolóknak a feléjük és a klub felé érzett elhivatottságukat. Az egyedi szolgáltatásnak köszönhetően a szurkolók így aktívan tudják buzdítani és motiválni is a sportolókat a pályán, akár több ezer kilométer távolságból is.

Vecsernyés „Vechy” Tamás, Kovács Ervin és Kerekes Péter alapították a céget. Mindhármukat összeköti a sport és az IT szeretete, valamint az elhivatottság, hogy értéket teremtsenek a világban. „A ‘Seyu - Együtt a győzelemért!’ szolgáltatásunknak köszönhetően rengeteg örömet tudunk szerezni gyermekeknek, szülőknek és idősebb szurkolóknak egyaránt” - osztották meg velünk a startupperek.

A szurkolás új formája

Az applikáció segítségével a szurkolók, akár otthonról, akár a stadionban nézik a meccset, selfie-t készíthetnek magukról, amelyet elláthatnak buzdító és motiváló üzenetekkel, amely pár perc múlva a helyszíni nagy LED kijelzőn vagy a pálya körül futó képernyőn jelenik meg, ezáltal is hozzájárulva csapatuk sikeréhez.

A cégük eddigi életében már több mérföldkövet is abszolváltak: először a Telekom Veszprém és DVSC SCHAEFFLER csapatával kezdhették fejleszteni az MVP-t, avagy az első működő szoftver-prototípust. Ezután tovább erősítették a kézilabda iránti elhivatottságukat: lehetőséget kaptak bemutatkozásra a Magyar Kézilabda Szövetségtől a XXI. Junior Női Kézilabda Világbajnokságon. További mérföldkő a Seyu szoftver evolúciója során a nemzetközi piac meghódítása volt: először a 2018-as Budapesti Birkózó Világbajnokságon tudtak egy világszinten is nagy volumenű esemény részesei lenni, idén májusban viszont már a DELO EHF Női Bajnokok Ligája FINAL4-on is elérhetőek voltak a kézilabda szerelmeseinek. A nemzetközi hullámot meglovagolva idén nyáron már a DVSC labdarúgócsapatának Európa Liga selejtezőin – és remélhetőleg csoportmeccsein – is ott lesznek, amely a focit tekintve, az első nemzetközi megmérettetése a SEYU-nak! 

Az alapítók elmondása szerint a Hiventures szerepe az életükben olyan, mint egy nagy tapasztalatokkal bíró idősebb testvéré, aki nemcsak utat mutat fiatalabb testvérének, hanem lehetőséget is ad számára, hogy az pályakezdő ifjúként megvalósíthassa önmagát és álmait. A befektető keresése során azért is az Inkubációs programot választották, mert számukra sokat jelentett, hogy a Hiventures az egyik legaktívabb és leggyorsabban fejlődő kockázati tőkebefektető cég Európában, amely hálózata túlmutat nemcsak kis országunk határain, hanem Európa határain is.

A befektető belépésével bebizonyíthatták azt, hogy a koncepció nemcsak megállja a helyét a piacon, hanem igény is van rá. Sorsdöntő fontosságú volt, hogy a tőke révén immár teljes munkaidőben a Seyu megvalósítására tudnak fókuszálni az alapítók. „Közel egy éve dolgozunk a Hiventuresszel és szakembereivel. Tapasztalataink alapján mindig bizalommal fordulhattunk hozzájuk, ha elakadtunk bármiben, illetve, ha olyan területét kellett fejlesztenünk a vállalkozásunknak, amelyben egyikünknek sincs tapasztalata.”

A 2018. július 1-jei debütálásukkal a magyar piacon és a külföldi piacon eltöltött idő alatt bebizonyosodott, hogy a magyarországi sportvezetők és sportrendezvény-szervezők kezdik átlátni a meccsnapi és versenynapi közönség szórakoztatásának fontosságát. Egy sportrendezvénynek már felül kell múlnia szórakoztatásban és élményben egy színházi előadást, egy koncertet vagy akár egy családi napot is. A nyugat-európai és világpiacon eme fontos tényezőt már évekkel ezelőtt belátták, és tesznek is azért a szervezők, hogy egy-egy sportesemény akár életre szóló élményt is nyújtson az embereknek, amely emocionálisan a klubhoz, sporthoz láncolja a szurkolókat.

A magyar piac viszont szerencsére fejlődik, nem hiába vett már részt a SEYU több, mint 100 sporteseményen, mindezt csupán a 2018/2019-es szezonban. Ez a szám már önmagában is egy nagy mérföldkő, főleg ha megvizsgáljuk a szolgáltatás további hozzáadott értékeit: a közösségi médiában megosztott szurkolói selfiek eddig több, mint 75 ezres organikus aktivitást generáltak, amely segítségével a sportklubok több, mint 1,3 millió felhasználóhoz jutottak el!

Jövőbe tekintve

Szerencsésnek mondhatják magukat, mert – jobbára a Hiventures befektetése révén – négy újabb tehetséges és megbízható kollégával bővült a csapat a közelmúltban, de grafikus és programozói területeken szeretnének még bevonni újabb kollégát. Emellett a Seyu külföldi együttműködő partnerei számát is növelni szeretnék az ottani piacra lépéshez.

Addig is a következő hónapokban egy SAAS alapú rendszer kiépítésén fognak dolgozni, amely a szolgáltatás skálázhatóságát fogja segíteni. Emellett egy „soha véget nem érő folyamat” terén is van munkájuk: a felhasználóik szolgáltatás során szerzett élményének fokozása különböző szórakoztató elemekkel. De elindult egy hosszú távú projekt is, ami egy AI, vagyis mesterséges intelligencia által vezérelt képfelülvizsgálati szoftver kifejlesztése.

A csapat hamarosan a tőkebevonás következő köréhez ér. Persze a sikerhez addig is elhivatottság, alázat, kitartás és sok-sok munka szükséges. Addig is ehhez mindenképpen elengedhetetlen egy jó csapatdinamika azért, hogy a projektben résztvevők ugyanúgy feltétel nélkül higgyenek a vállalkozás sikerében, és hogy mindenki magáénak tekintse a feladatait a legkisebbektől a legnagyobbakig.

Vissza
© IntroWeb | 2017