Sajtókapcsolat
Schubauer Krisztina
Kommunikációs menedzser
Menü
Hírlevél feliratkozás

Hírek

Az álláshirdetések és keresők Expressze
Az álláshirdetések és keresők Expressze
Az ötletgazda és alapító, Lukács Beáta a multinacionális vállalatok világában eltöltött hosszú évek után úgy érezte, hogy valami hasznos és kreatív projektbe szeretne fogni. Mivel a saját bőrén tapasztalta a potenciális munkaerő nehézkes elérési lehetőségeit, ebbe az irányba indult el.

„Rengeteg hír volt és van arról, hogy a kisvállalatok, de a nagyobb cégek is mennyire nehezen találnak munkavállalót. Arra gondoltunk az alapítótársammal, hogy egy gyors kommunikációs csatorna talán gördülékenyebbé tenné az állást keresők elérését. Ezért született meg egy szerethető, interaktív felület ötlete, ahol egy közösségi oldalhoz hasonlóan meg tudják egymást nézni mindkét oldal szereplői, és természetesen kommunikálni, chatelni is tudnak.”

A Simple Job célja, hogy az álláshirdetések világát – amennyire csak lehet – megreformálja, legyen az egész procedúra pörgős és korszerű, az élmény pedig felhasználóbarát.

"Ez egy izgalmas, interaktív, új generációs álláskereső – álláshirdető portál és applikáció, amelyet a „screenager” nemzedék szokásaihoz szabtunk. Mindezt képes, videós tartalomfeltöltési lehetőséggel is támogatjuk, könnyen befogadható, emberközeli formában. Azért is szeretnénk gyorsítani a felek közti kommunikációt, mert az általunk megcélzott piacon gyakran tegnapra kellett volna a munkaerő. Az pedig nem volt kérdés, hogy mindez egy applikáció lesz, hiszen a felhasználók igényeihez és az alapítók gondolkodásmódjához is ez passzolt.”

A SimpleJob 2018 februárjában állt startvonalhoz, és lépett a piacra. „Jelenleg ott tartunk, hogy figyeljük a visszajelzéseket, formáljuk az appot. Folyamatosan fejlesztünk bele új, felhasználói élményt növelő funkciókat. Épp most tettük a rendszerünket kompatibilissé a nagy mennyiségű, gyors adatcserére diákszövetkezetek és fejvadászcégek részére – erre mutatkozott igény, és igyekszünk gyorsan reagálni az ilyen felmerülő keresletre.” Lukács Beáta beszámolt arról is, hogy nagyon büszkék arra, hogy a felhasználók pozitívan reagálnak az újszerű megoldásokra, mind a hirdetők, mind a keresők szívesen töltenek fel videóbemutatkozást.

„Azért tartottuk ezt fontosnak, mert – ahogy hangsúlyoztam – a hatékony megoldások hívei vagyunk. Azt mutatja a tapasztalat, hogy egy videó megspórolhat egy kör interjút, hiszen az élő beszéd alapján könnyű eldönteni, hogy a két fél passzol-e egymáshoz. Az alkalmazáson belül így a hirdető azonnal küldhet pozitív vagy kedves elutasító üzenetet is, nem kell az álláskeresőnek hetekig bizonytalanságban lenni, hogy vajon átment-e a rostán.”

Pozitív megerősítés

Az ötletgazdák annyira hittek a koncepció sikerességében, hogy önerőből hozzáláttak a fejlesztésnek. De amikor Lukács Beáta találkozott a Hiventures Inkubációs Program lehetőségével egy pénzügyi magazin oldalain, rögtön tudta, hogy ez nekik szól. „Az egyik első sikerélményem az volt, amikor elmentem bemutatni az ötletemet, és azzal szembesültem, hogy ők is látnak fantáziát abban, amin dolgozunk. Tisztán emlékszem, hogy milyen nagy öröm volt, és ez a pozitív megerősítés semmivel nem pótolható magabiztosságot adott. A Hiventurestől kapott támogatás óriási segítség volt, különösen ami a marketingköltéseink kiegészítését illeti. Nem beszélve arról, hogy nem csak pénzügyi, de üzleti és stratégiai tanácsokat is kapunk tőlük.” A SimpleJob mentora Vizsy Péter, aki jól átlátja a startup-ökoszisztémát, és applikációk terén szerzett korábbi tapasztalatai alapján szoros együttműködésben rendkívül hasznos partnerük az előrefutásban.

Az idén egyértelmű célkitűzésük, hogy a hazai piacon ismertté váljanak, később szeretnének a nemzetközi piacra is kilépni, amelyhez a Hiventuresre minden esetben számíthatnak.

Vissza
© IntroWeb | 2017